top of page
  • Zdjęcie autoraEdyta Gajda

Nazywam się niebo

Zaktualizowano: 21 sty 2020

Już jakiś czas temu wykorzystałam pomysł łączący piosenki i zdjęcia, jednak testowałam to na jednym zdjęciu i fragmencie tekstu - dziś zdecydowałam się spróbować pójść na całość :)

Fragmenty, które zobaczysz poniżej zostały przeze mnie napisane ręcznie - mogłabym użyć gotowych fontów a'la pismo odręczne, ale nie sprawiłoby mi to wtedy takiej frajdy. Dodatkowo myślę, że właśnie przez to czuję do tych zdjęć większe przywiązanie - mam nadzieję, że Ty też poczujesz klimat!


Skąd dobór piosenki? Po prostu zapytałam Kim, czy jest jakiś utwór, który jej się kojarzy z naszą sesją... i poszło :) Myślę, że w przyszłości będę chciała robić więcej takich projektów.

Zapraszam do puszczenia piosenki i obejrzenia:


@koltunyphoto @mamnaimiekim @lawastudio



Kim.

@koltunyphoto @mamnaimiekim @lawastudio



@koltunyphoto @mamnaimiekim @lawastudio


102 wyświetlenia0 komentarzy
bottom of page